tisdag 24 juni 2014

En på riktigt start igen

Ska försöka komma igång och blogga på allvar! Ha det som motivation att i varje fall skriva 4 inlägg varje vecka om vad som händer mig och vad jag gör! Jag behöver få skriva dagbok och se att jag faktiskt lever spännande! Kanske kan jag då också känna motivationen till att ta tag i vikten igen, börja dansa, komma i gång med träningen! Kan bjuda mig själv på massage och fotvård! Vill ju må bra! Skämma bort mig själv! Jag behöver få göra sådant som jag mår bra av och inte gräva ner mig pga är ensam och väldigt okär! 

Får bli så! När jag kommer hem till Luleå så ska jag blogga om Norge!!! Sitter på Arlanda nu och borde vara hemma om ett par timmar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...