tisdag 29 juli 2014

Konserten jag alltid ser när jag behöver lugna ner mig....

....eller har lite långtråkigt på jobbet, eller som idag när jag lever i en Ipren-dimma pga den tiden på månaden och nog egentligen borde ligga hemma i min säng. Det är då jag vänder mig till älskade Ryan, ser en konsert som jag faktiskt sett live, njuter av hans akustiska versioner av redan bra låtar och längtar tills nästa gång jag får se honom live. För det ska jag. Det är en sak som är säker. Sin favoritartist kan en inte se för få gånger.




2 kommentarer:

  1. Du, jag kommer ihåg den dagen :-) Vi måste ses snart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är Emelie som inte är din syster :-P

      Radera

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...