torsdag 20 november 2014

En liten torsdagskvällslåt

Ibland får jag låtar på hjärnan jag bara inte kan tänka bort. Hur jag än försöker lura bort dem, så lyckas de alltid sneaka sig tillbaka till min hjärna! Idag gör det förvisso inte så mycket, för den är himlars fin den här låten jag har på hjärnan! Så jag bjuder på den!

Tänk er en fin mysig fox till denna!!!


Ska iväg och äta med kollegorna snart och nyss var kollegan och tillika grannen in och bjöd in mig till henne och sambon på tacos i morgon, som jag tackade ja till. Har också fixat klart med Kiruna-trippen här om ett par veckor när det ska yogas och kanske dansas lite också. Ska bli spännande att få uppleva Kiruna i december!

Och jo, jag mår fortfarande bra. Tiden går så himlars fort och det är så mycket som kommer hända nu framöver att jag är rädd för att jag inte kommer hinna njuta. Schemat framföröver här ser alltså ut som följer:

- Idag middag med kollegorna.
- I morgon träning först och sedan middag hos grannarna.
- På söndag ska jag hälsa på min föräldralediga kollega och lilla sonen (och danskursen förstås).
- På måndag blir det Första hjälpen utbildning på jobbet.
- Nästa helg är det julmarknad på museet där jag ska vara tomtenissa/nisse/nisshen både lördag och söndag (behöver ett namn och en roll, ge mig GÄRNA lite idéer) (och danskursen förstås på söndagen).
- Veckan därpå ska jag till tandläkaren för första gången på många år.
- Ska försöka köpa biljett till En skam för Sverige så jag ÄNTLIGEN får se denna show med Magnus och Soran som jag velat se mycket länge (torsdag den 4 december går den)
- Fredagen den 5 december åker jag då till Kiruna för en yogahelg tillsammans med kompis C.
- Troligtvis blir det också dans denna helg då Martinez spelar på Ferrum i Kiruna (och dansen ska jag försöka hinna hem till på söndagen då också).
- Vecken därefter blir det troligtvis Kiruna med jobbet i 2-3 dagar för presentation av dokumenationen och förberedelse för framtiden.
- Veckan därefter (vecka 51), så är det julavslutningsvecka med jullunch på jobbet och avtackningsfest för kollega som går i pension. Och det är även den veckan som jag tar julledigt från torsdagen och flyger hem till Dalarna och Falun.
- Veckan därefter är det jul OCH jag och syrran åker till Amerika i 2 veckor.

Puh...

Ni då? 

2 kommentarer:

  1. Fullspäckat!
    Jag har också en låt som jag lyssnar på ungefär 1 miljon ggr om dagen.. ;P
    https://www.youtube.com/watch?v=lp-EO5I60KA
    Ed <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den är jättefin. Den har jag lyssnat lite försiktigt på också! Eagles låten är inte en sådan jag egentligen lyssnar så mycket på, men den finns i mitt bakhuvud pga många olika anledningar! =)

      Radera

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...