torsdag 25 december 2014

Juldagen och lite annat

Redan varit hemma i Dalarna en vecka och jag börjar nog äntligen känna lite lugn i kroppen! Två dagar kvar nu innan vi åker till Salt Lake city! Här kommer lite bilder från veckan som gått! 
Mamma och pappas lilla julgran med den lilla julklappshögen! 
Var och käkade julbord på Ikea i Borlänge! 
Åkte till Gävle och träffade kompis S som var hemma över jul! Hälsade på fina julbocken som klarade sig ända till jul i pr, hurra!!!  
Var även förbi Länsmuseet och tittade på det fina pepparkakshuset! 
Kikade också på en väldigt trevlig hantverksutställning. Denna klänning är gjord av glas! 
Sedan kom syrran och svågern hem på uppesittarkväll med Bingolotto där alla vann något utom stackars Emelie! 
På Julafton FaceTimeade vi med fina brorsan som skulle baka eget vörtbröde till deras julfirande! Snart är jag och syrran där, ska bli så spännande!!! 

Julen är så lugn i år, sitter hemma och äter godis och tittar på film! Hur har er jul varit?  







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...