torsdag 18 december 2014

Lucka 18; En bild på något fint du fått i år

Lucka 18 i Emily Dahls "Året som gått" julkalender.


Har skamlöst stulit bilden från min bror. =) Den 27 oktober i år blev jag nämlligen faster för andra gången till en liten tös och mina syskonbarn ÄR det finaste jag har. Jag har inte fått träffa henne i verkligheten än dock, men nu är det "bara" 9 dagar kvar innan jag och syrran kliver av flygplanet på Amerikansk mark igen. Det är å ena sidan en lyx att ha brorsan i USA, för jag tycker väldigt mycket om att resa dit, MEN när jag bara får träffa dem kanske högst en gång varje år, så svider det himlars mycket när jag ser hur snabbt äldsta brorsdottern växer och jag får inte vara med mer än på foton. Men en kan inte göra så mycket åt det när ens älskade bror träffar sitt livs kärlek på andra sidan världen. Förhoppningsvis ska det inte bli så lång tid som ett år nästa gång, för vi håller tummarna att hela familjen kommer hem till Sverige till midsommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...