fredag 23 januari 2015

Fredagslista!

Precis just nu…

Längtar jag efter: sovmorgon!


Är jag ledsen för: att jag inte har en William Darcy i mitt liv =(
Är jag glad av: att ha upptäckt Lizzie Bennet Diaries (kikar på det för andra gången)!

Äter jag helst: mozzarella (ska göra en pastarätt när jag kommer hem med mozzarella i), men det är klart, såg syrrans bilder från våffelstugan i Sälen och jisses vad gått det skulle vara med lite våfflor!

Ser jag fram emot med skräckblandad förtjusning: buggkursen som startar på söndag, kommer jag ihåg mina steg, vilka är med i gruppen, kommer jag att orka, kommer jag fortfarande tycka att det är kul???


Är det finaste jag vet: mina syskonbarn så klart...vet att jag är partisk, men C och A är de sötaste jäkla ungar jag vet!!!


Ser jag ut ungefär så här: som en trött påpälsad version av mig själv (långkalsonger och flecejacka och snart täckbyxor och en tjock tjock vinterjacka)!


Lyssnar jag helst på: Ed Sheeran


Drömmer jag om: att åka till SKOTTLAND i sommar!!!


Blir jag nostalgisk av: att se mina syskon åka längdskidor och snowboard!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...