söndag 19 april 2015

En trött men glad kulla!

Börjar inse att en även kan bli bättre på det där med många snurrar i följd och inte bli så himla yr! För jisses vad jag snurrat idag! 

Annat jag gillar:

1) När "min" buss gick nu, när jag är på väg hem mitt i natten, vilket gjorde att jag slipper gå så långt! 

2) Att dansa, chocker va? Ju bättre de går, desto roligare blir det och desto fler du lär känna som dansar, ju lättare är det att hitta danspartners och även veta vilka som är bra. Danskurser hjälper också jäklars bra för att lära känna folk. 

3) De där danserna som blir något extra för att kemin finns där; hade en sådan på kursen idag, men kunde inte återskapa den på Finix. Men men, nu vet jag hur bra det kan bli med denne kille. 

4) Oatlys chokladmjölk! Hur jag ska kunna ge upp denna vet jag inte, den är en drog. 

 5) Att jag nu ska kliva av bussen, gå hem och duscha, sedan äta lite fil och sedan sooova! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...