lördag 11 april 2015

Skruva, sortera och fixa

Mitt lördagsnöje har varit att fixa och dona och greja! Eller med andra ord: diska, tvätta och skruva ihop hyllan jag köpte, vilket ledde till att jag gått igenom hela skrivbordet och rensat och sorterat papper och saker i massor! Faktiskt riktigt skönt, men vilken tid det tar. Större delen av dagen har jag lyssnat på ljudbok, men sen blev jag så trött så jag inte orkade lyssna, sen dess blev det musik.
40 skruvar för hand för att få ihop den, inte konstigt att jag fick skavsårsvarning i höger hand, trots att jag använde handskar! Nöjd blev jag! Nu ska jag bara få upp lite lådor där så de inte står på golvet! 

Hur har er lördag varit? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...