tisdag 12 maj 2015

En tisdag mitt i allt...

Haft migränkänning idag och tuggat Ipren för att mota bort den. Vilket gjort att hela dagen känts väldans oproduktiv. Vilket inte stämmer. För jag har varit ute och ränt och skrivit två långa mail. Även försökt ringa de här jag skulle vilja boka lokal av inför min födelsedagsfest. Så i det stora hela har jag ju faktiskt fått en hel del gjort ändå. Bara inte det där jag allra mest borde göra. Så nu får jag räkna med att jobba på fredag också.

I morgon ska jag dansa. Hoppas verkligen att jag kommer vara på humör och att det kommer bli lite trevligt folk där.

Annars har syrran BF idag. Har inte hört något, men tror nog inte det blir idag heller... Men samtidigt är de så där luriga, de kommer inte berätta när de åker till BB, utan ringer telefonen från dem - då är nog pyret redan här.

Nu blir det i varje fall hemgång för mig. Hem och laga Linas matkasse (är inne i en sådan där period igen när jag äter och äter och blir aldrig mätt, men inget godis än i denna vecka). Har lite planer på att gå på träningspass på gymmet på torsdag, eller lördag - men än så länge lämnar jag det osäkert. Har ju inte riktigt hittat disciplinen ännu. Men börjat löpträna lite försiktigt ändå. Gäller att få in den där rutinen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...