torsdag 7 maj 2015

Inte tänka på det!

Blir så ledsen när tankarna om aldrig dyker upp. Jag har helt tappat hoppet om att få träffa någon, bli kär och få barn. Jag önskar och vill inget hellre, men hoppet tog slut nu. Jag orkar inte. Så hur vänder jag detta till något positivt?! Och jag vill inte höra tröst i stil med "han kommer dyka upp, lita på det" - för de har jag hört i 15 år nu och det har inte hänt än!  

Jag vill kunna vara glad ändå, kunna leva, skratta och ta för mig. Kunna se på folk och inte ana att de tycker synd om mig, för jag vet det, peppa mig på andra vis! 

Jag är trött nu och det är dagarna före den tiden på månaden, så dessa tankar är inte konstiga en dag som denna. Men frågorna är ändå viktiga, och det stämmer de jag skrev, försöker bara att inte tänka på det så mycket!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...