onsdag 27 maj 2015

Planering för framtiden

Avstämningsmöte och planering inför dokumentationen av Kiruna stadshus idag. Suttit i möten med både LKAB representanten och länsstyrelsen. Jag har inte hunnit sätta mig in så mycket i denna dokumentation än, vad jag ska göra, men blev lite klarare under dagen vilket jag tackar för. Tanken är att jag ska ta mig an detta nu på åtminstone 80% av min tid. De andra 20% viker jag åt remisser och Antikvarisk medverkan. Jag hoppas det ska hålla, men tvivlar på det.


Kompis och kollegan S ska sova hos mig i natt då vi ska iväg på Projektilutbildning i morgon, landstingets projektledarkurs. Kul att göra något helt annat för dagarna två. I morgon kväll tänkte jag också ta ett besök på Blackis då det är sista trivselkvällen för säsongen. På fredag sen så har jag fixat skjuts till debutkvällen på Käcktjärns loge. Blivit varnad att det kan vara lite kallt, men samtidigt är det ju varmt att dansa. Kommer bli svårt att klä sig gissar jag. =) Men jag har köpt nya danströjor som jag tror kommer bli perfekta.


Skadeläget då? Lillfingret läker bra, knäna värker fortfarande, men blir nog bättre, däremot känner jag av min högra axel och arm, så funderar om jag sträckte till den på något vis. Ja, vi får se om det blir värre eller om det går bra. Hoppas på det senare, för jag vill ju kunna dansa, behöver det nu.


Tiden går så fort annars, om mindre än 1,5 vecka åker jag till Örebro och får träffa lillknodden, ska bli så mysigt. Och dagen efter far jag till Linköping på 30-års kalas. Ska träffa en bunt BA-klassisar vilka jag inte sett sen september, så ska bli så himla roligt. Jag behöver mina vänner också.


Hade så himla många träffar på bloggen igår och kan inte förstå hur alla hittade hit. Vill någon berätta? Antar att många trodde denna blogg var bra mycket mer spännande än vad den var när jag taggade mitt inlägg elände och skador!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...