tisdag 2 juni 2015

I fina Kiruna igen



Åka tåg och ta bild genom lortigt fönster.

Och buss och inse att Kiruna välkomnar mig med fantastiskt väder.

Går och fortsätter att fascineras av hur mycket jag gillar Kiruna. 

Bor på nytt hotell idag och gläds över att det finns både persienner och mörkläggningsgardiner. Kanske blir det mörkt i natt för första gången på länge (nu när jag har vant mig vid nätter som aldrig blir mörka)! Annars är det ju midnattssol i Kiruna nu! :-)

Satt i baren och käkade idag. Vilken helt annan upplevelse en får av Bishops då. Blir middag här i morgon också, men då med sällskap av Sophie och Clara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...