tisdag 4 augusti 2015

Ibland tar livet andra vägar...

Fick reda på något idag som gjorde mig så glad. Men nu har jag svårt att ta tag i jobbet igen. Tänker för mycket. Funderar för mycket. Känner mig också så nervös inför jobbet. Skulle behöva sortera saker i lugn och ro få lite distans till det jag behöver göra, det är så mycket och jag har inte koll på det. Drack en kopp kaffe och det är nog orsaken till varför jag känner mig så uppeivarv. Skulle kunna ta en valeriatablett, men då blir jag trött, trots att den ska lugna. 

Är ledsen på mitt hotell för jag kan inte ladda min dator. Den gör så att elen slår av från mitt rum, varför blir det så och kan göra något för att motverka det? Vill kunna se på film på datorn! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...