onsdag 26 augusti 2015

Vart finns det någon som duger...

Håll tummarna att tåget är i tid i morgon när jag ska hem. För i så fall hinner jag på höstterminens första danstrivselkväll, dansabstinensen ni vet, trots att jag dansade i fredags! På söndag börjar buggkursen också...ska bli spännande och otäckt - för jag har usel danssjälvkänsla just nu, men också såååå himla roligt! 
Var ju på Blender i fredags och jag gillar dem. De är dansanta och duktiga musiker och ett par av dem är riktigt söta (om än RIKTIGT unga också, men ögongodis hos flirtiga dansbandsmusiker är faktiskt ganska roligt)! Dansen gick det som sagt lite sisådär med, folk jag dansat bra med tidigare gick det sämre med nu, men också lite tvärtom! Sen kan det ha berott på att jag var jättetrött också, jag hoppas det. Men jag fick höra och dansa till mina favoritlåtar med dem, såg att jag inte var den enda som sjöng med också :-) 

Sista kvällen i Kiruna (ska jobba en stund i morgon också innan tåget går) och det blir ännu en föreläsning ikväll. Hade något med normer att göra, väldigt intressant lät det i varje fall. Får återkomma med en recention sen. Först nu ska jag och Sophie iväg och äta tidig middag på Arctic thai. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...