torsdag 10 september 2015

En önskan..

Just nu önskar jag att jag i morgon får dansa med en sådan där person som är helt otroligt snäll och ler mot mig. Jag är tyvärr låg inför denna danshelg, har tappat självförtroendet för dansen och skulle önska att någon jag numera dansar med förstår att jag inte riktigt vet vad som är fel. Jag tror min balans försvunnit, kan bero på det här med min nacke som bråkar, och jag behöver stöd, inte att någon påpekar alla mina fel, för jag fattar ju det själv. Sedan är det svårt att dansa med nya, jag ska ta det med i beräkningen också! 

Sen är det ju så här: som jag tror jag ser ut ser inte andra mig! När jag ser mig på bild blir jag så ledsen pga att jag förstår varför folk inte vill ha mig. 

Bilen kommer strax efter elva i morgon bitti, sen far vi söderut. Skicka nu alla positiva tankar ni kan. Jag behöver det. Jag vill ha kul och inte oroa mig. 

Fick i övrigt se norrsken idag :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...