torsdag 24 september 2015

Förvånansvärt bra

Har inte sprungit mer än högst en gång i veckan de senaste veckorna, men har ju dansat desto mer. Så jag tror aldrig när jag klär på mig träningskläderna och ger mig ut att jag ska klara veckans pass, men det gör jag alltid och jag orkar oftast nu för tiden med råge. Dansen ger verkligen sååå mycket. Idag skulle jag springa 8 min ggr 2 (drygt 5 min promenad emellan)! Första passet gick verkligen bara uppåt, en av Kirunas låååååånga backar, men attans vad bra det gick och jag hade energi kvar när jag var kvar. Andra vändan blev det blandat uppåt och neråt, lite drygare, men ff klarade jag det utan någon särskilt problem. Jag ÄLSKAR att känna att jag blir bättre, får bättre kondition och ork. Så himla roligt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...