fredag 25 september 2015

Hur ska det gå?!

Alltså resten av detta året är nästan redan fullbokat. Och jag tänker bara på det som bra! Fick reda på idag att jag kommit in på en skrivkurs jag sökte i somras, men som jag inte trodde skulle bli av. Så varannan onsdagkväll nu blir det att tillägna mitt skrivande (kul)! I övrigt bokade jag resa hem till Falun i mitten av oktober, samma helg som det är oktobermaran i Gävle, så får jag testa på den. Ska "bara" gå en dag, men det kommer räcka. Vi satt och planerade mycket jobb nu när vi varit i Kiruna i veckan också, att vi ska upp flera veckor till för att få fatt i och hinna göra allt som krävs av fältarbetet detta år. Så jag ska lista detta här framöver också, bestämma vad som ska utföras vilka veckor och därefter då kunna uppskatta hur mycket mer tid som behövs i Kiruna. Har inget emot att åka dit dock, gillar ju denna stad så mycket!

I övrigt har jag ju sagt att jag ska komma igång med yogan igen, jag ska försöka få in ett styrkepass i veckan - förutom att jag också joggar och dansar. Får nog börja slå ihop vissa aktiviteter så jag får någon kväll hemma också. Men det mesta handlar väl om planering...

Nu är det helg, dans på söndag och sedan nästa vecka åker jag söderut för första gången denna höst. Mariestad och sen Örebro! Längtar!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...