söndag 28 februari 2016

Träningsutmaning i mars

Tänkte ge mig i kast med lite utmaningar i mars - får se om jag klarar av dem och även se om de kommer ge något resultat. Tänker mäta mig i morgon och skriva ner måtten så jag har dem och kan jämföra i slutet av månaden. Vore roligt om det var någon skillnad. Nu viktväktar jag ju också, men det är magen som är mitt problemområde och kan behöva lite extra hjälp. 

Så här ser de ut i varje fall, taget från Pinterest!

Testade första dagen idag och jag klarar av den, men det är på gränsen. Kommer bli jobbigt, men jag hoppas att det också är därför jag kommer att klara av det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...