tisdag 1 mars 2016

Mars

Tiden går så fort och våren närmar sig, eller i varje fall blir dagarna ljusare. I Kiruna är det ff -10 på dagarna. Men det känns knappt längre. Dock längtar jag faktiskt nu att få dra på mig springskorna och ge mig ut. Hittade förresten en baddräkt jag vill prova på Intersport också, jättesnygg, så jag hoppas den passar. 

Måste ju komma igång med simningen snart. :-)

Startade också mina 3 utmaningar idag och inser att jag kommer få en rejäl träningsvärk av detta. Men kämpa på ska jag göra!  

I övrigt går det långsamt på jobbet just nu och det gör mig lite ledsen. Missar jag något? Har å andra sidan tid att läsa in mig på en hel del och kanske borde börja kika lite på att skriva artiklar också.  

Nej, jag hoppas det släpper i morgon, att det börjar trilla in lite att göra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...