torsdag 23 juni 2016

Fina Kiruna

Morgonens promenad till jobbet i det fina vädret. Tittade in på YR.no och såg att det faktiskt kan bli en riktigt fin midsommarhelg här uppe, så nu håller vi tummarna för det. För idag kommer mamma och pappa hit. Och moster och hennes man förstås. Ska bli så kul att få besök och visa upp dem det Kiruna som jag kommit att älska. För det är inte många städer som klår Kiruna en riktigt fin dag.

Och en annan sak som kommer bli roligt, att få titta på fotboll med pappa. Älskar det, för finns få människor som är så diplomatiska och duktiga på att tolka fotbollsmatcher som honom. Så kommande EM-matcher blir med honom och en liten tv hemma hos mig =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...