söndag 19 juni 2016

I Kiruna igen


Inte känns det som om det är midsommar nästa helg eller. Men så är det. 3 veckor jobb kvar innan semestern också som redan känns fullbokad. 

I Kiruna blåser de kyliga vindarna som vanligt, men jag har varit optimistisk och packat shorts, för en dag kan det väl få vara soligt och fint kommande 2 veckor?! 

Framme i tid idag också, för tog ett tidigare tåg så jag hinner fixa och dona lite här i huset innan föräldrarna kommer på torsdag, för gissar att jobbveckan kommer bli hektisk. Men ska bli så roligt att få träffa kollegorna igen. 

Så nu blir det först promenad till affären och sen hem och tvätta och bädda om lite - jag ska byta sovrum! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...