tisdag 1 november 2016

3 saker jag --->

3 saker jag ser fram emot
 resan till Örebro i november.
danskvällarna i Skellefteå i november och december
fira julafton med HELA familjen 

3 saker jag fasar för
sjukdomar
stressympton
hat

3 saker jag gillar
att dansa
god mat
mina syskonbarn

3 saker jag inte gillar
Kirunas isvindar
Rasister
mina demoner

3 saker jag vill
nå målvikt och hålla den
få bli lyckligt kär
 åka till Skottland

3 saker jag borde
skriva klart min kandidatuppsats
köpa bil
skaffa nytt träningskort

3 saker jag kan
köra bil
 laga mat
 dansa (för att alla sa det på Facebook så jag antar att jag faktiskt kan det)

3 saker jag inte kan
ha stökigt i köket när jag ska laga mat
ha mörkt i rummet när jag ska jobba
 flirta

3 saker jag har på hjärnan
funderingar kring vart jag egentligen vill vara/bo/leva?
vad det är för fel på mig?
varför är jag så trött?

3 saker jag pratar om ofta
mina syskon och syskonbarn
dans
mitt jobb

3 saker jag önskar mig
en danspartner
en större lägenhet
kärlekspartner

3 saker jag blir lugn av
dans
yoga
prata med mamma/syrran

3 saker jag blir stressad av
konflikter
när planer ändras snabbt
när jag ska göra något jag aldrig gjort förut och inte kan förbereda mig inför för det

3 saker jag ska göra i helgen
läsa
 packa
sova

3 saker jag gjort den senaste veckan
jobbat
varit på stadshusfest
tvättat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fullspäckad helg i bergslagen

Det var planerat sedan länge att jag skulle åka hem till Dalarna den förra helgen. Tanken var från början att jag skulle ha mina semestervec...